[python-nl] Mini-Sprints voor de PUN meetings

Reinout van Rees reinout at vanrees.org
Tue Mar 22 19:50:47 CET 2005

On Tue, 22 Mar 2005, Etienne Posthumus wrote:

> Zou het een idee zijn om de dag of middag voor de PUN meetings
> Mini-Sprints of Tutorial sessions te houden?

Een middag lijkt me wel leuk. Afhankelijk van het aantal deelnemers
twee praatjes van een halfuur met uitleg van een product en de
achterliggende code en dan in twee groepjes de rest van de middag
eraan werken. Even zorgen voor 1 of 2 problemen of dingen die nog
gedaan moeten worden.

Misschien leuk vooral omdat je ongerelateerde dingen ziet (waar je
weer wat van leert) en omdat je heel direct andermans code ziet (waar
je ook veel van leert).

2 eurocent,

Reinout

Reinout van Rees                  r.van.rees at zestsoftware.nl
http://vanrees.org/weblog/            http://zestsoftware.nl
"engineer: a mechanism for converting caffeine into designs"