[python-nl] Voertaal op de PUN meeting?

Guido Wesdorp guido at infrae.com
Sun Jan 2 10:44:52 CET 2005

Jack Jansen wrote:

> Een australische vriend van mij vroeg me of het zinvol was als hij
> naar de PUN meeting toekwam, of dat hij er toch niets van zou verstaan
> omdat-ie geen nederlands spreekt. Ik kon alleen maar "Goh.... geen
> idee..." antwoorden.
>
> Zijn de praatjes in het nederlands? De slides?

Vorige keer spraken we Nederlands, maar ik vermoed dat er niet veel
mensen zullen zijn die geen Engels spreken, lijkt me geen probleem...
Misschien dat mn Duitse collega (die nu dus eigenlijk ook zo goed als
Nederlander is) het ook wel interessant zou vinden... Ik weet niet wat
de rest er van vindt?

Cheers,

Guido