[python-nl] Verslagje gisteravond

Martijn Pieters mj at zopatista.com
Mon Aug 8 12:32:54 CEST 2005

Jack Jansen wrote:
> Dan moet er wel eerst een Jack JanSSen lid worden. (dat ligt nogal
> gevoelig: de JanSSens zeggen altijd tegen de JanSens dat ze de betere
> tak zijn, omdat ze met minder zijn. En daar werd ik altijd depressief
> van tot een andere JanSen mij het juiste weerwoord gaf: "Jansen: zoon
> van Jan. Janssen: zoon van Jans (vader onbekend)").

Oops, julie lijken ook zo op elkaar! Misschien als je een andere pruik
opzet voortaan?

> Laat ik beginnen met op vakantie te gaan (onbezoldigd, tenzij de  leden
> anders beslissen, waar ik mij dan deemoedig bij neer zal  leggen) en te
> vragen of de vice-voorzitter ons wil opgeven bij O'Reilly,

Bij deze uitgevoerd; zie bijgevoegd bericht. Het wordt dus mogelijk om:

- 20% korting op O'Reilly materiaal te krijgen; details wanneer de
flyers binnen zijn.

- Review copies van boeken te regelen, mits iemand er een review van
schrijft. Moet blijkbaar via mij worden aangevraagd.

- Deurprijzen te regelen voor de meetings. Leuk :)

- Sprekers te strikken wanneer die in de buurt komen; niet zo'n groot
voordeel wanneer je bedenkt dat de Python zoiezo zeer toegankelijk is.

Martijn Pieters