[python-nl] Python op Holland Open

info at lindix.nl info at lindix.nl
Wed Apr 27 01:03:58 CEST 2005

Dag lijst,

Wij hebben een grote applicatie ontwikkeld in Python en wxPython die we per
ASP (Niet via een webapplicatie), aanbieden aan onze klanten. Wij willen wel
een verhaal houden over de wijze waarop eea. ontwikkeld is. Het is een
applicatie die onder Linux draait, en die aangeboden wordt via Graphon
GoGlobal, waardoor onze klanten toch onder Windows kunnen draaien. Er wordt
bovendien veel gebruik gemaakt van allerlei koppelingen naar andere Open
Source producten, zoals een koppeling naar OpenOffice, en een koppeling naar
Taskjuggler (een planningsmodule).  De Interface naar Taskjuggler PyTJ staat
op de site van Taskjuggler. We kunnen, wanneer er een Internet verbinding
beschikbaar is, kunnen we live laten zien wat het systeem doet. Maar vooral
kunnen we mensen onder de motorkap laten kijken.

On Tuesday 26 April 2005 14:30, Etienne Posthumus wrote:

> Hoi Martijn/Guido
>
> Bedankt voor het nemen van de iniatief om een PUN-praatje/stand te doen.
> Als er concreet zaken zijn waar hulp mee nodig is, laat het weten.
> Ik ben bereid om een praatje te geven, of om een 'body behind the
> table' te zijn om algemene vragen over Python te beantwoorden, if
> needed.
>
> cheers,
>
> Etienne Posthumus

Met vriendelijke groet,

Dick Kniep
Lindix BV
De Specerij 30
1313 NE  ALMERE
tel. 036-5215580
fax. 036-8441825

This is an e-mail message from Lindix. The information contained in this
communication is intended solely for use by the individual or entity to
whom it is addressed. Use of this communication by others is prohibited.
If the e-mail message was sent to you by mistake, please destroy it without
reading, using, copying or disclosing its contents to any other person.
Sender accepts no liability for damage related to data and/or documents
which are communicated by electronic mail.