[python-nl] Verslagje eerste meeting

Martijn Pieters mj at zopatista.com
Thu Oct 28 20:24:07 CEST 2004

Johannes Gijsbers wrote:
> Er werden een aantal verschillende locaties genoemd: Amaze (vlak bij het
> Leidseplein, dus genoeg plekken om na de presentaties bier te drinken), Infrae,
> het CWI en XS4ALL (meetingplek van de Perl Mongers). Tot een stuk of 15 mensen
> kan een meeting bij ons, dus in principe houden we de eerstvolgende meeting bij
> ons. Als er zich heel veel mensen aanmelden, dan zoeken we iets anders.

Pareto baas Harm Mars is 1 van de oprichters van het Ondernemerscafe in
Den Haag; daar kun je zowel bier drinken als presentaties geven:

   http://www.ondernemerscafe.nl

(Foto's van de opening van dat cafe:

http://www.drinkenendansen.nl/index.php?pagina=420&fotoshootid=356&foto_pag=1)

Misschien kan ik zelfs een rondje drank van Pareto lospeuteren..

+1 voor PUN. Prima naam, dat. :)

Martijn