[Python-ir] Default ordering in Django tables

mahdieh saeed mahdieh.saeed at gmail.com
Sat Jul 30 14:35:54 CEST 2011

با سلام
متاسفانه من خیلی دیر به بحث رسیدم ولی همانطور که دوستان گفتند اگر در SELECT
ما ORDER By نذاریم به صورت پیش فرض از قدیمی ترین رکورد شروع می کند تا جدید
ترین ها . ولی نکته ای که بد نیست اینجا ذکر بشه این هستش که موقع ORDER By اگه
روی فیلدی زده بشه که ایندکس باشه و ما در SELECT امون شرطی نداشته باشیم روی
Performance query  شما تاثیر خوبی میزاره به خصوص اگه query با LIMIT همراه
باشه حالا این ایندکس چه Primary key باشه چه فیلد ایندکس شده دیگه بنابراین
اگه شما دارید یک SELECT بدون شرط با Order By می زنین اصلا نگران Performance
اون نباشید.
البته احتمالا بسیاری از دوستان این نکته رو می دونستن من فقط جهت یادآوری
گفتم.