[Python-hu] Python dokumentáció magyar fordítása

Tamás Bajusz gbtami at gmail.com
2017. Már. 27., H, 05:58:29 EDT

A kérdéseidre az iránymutatást a nyitó levelemben linkelt
https://www.python.org/dev/peps/pep-0545/ adja.

A fordítás jövőbeni eredménye a docs.python.org/hu/
tárolója pedig a https://github.com/python-docs/python-docs-hu/ lenne.

Fordítások jelenleg a https://www.transifex.com/python-doc/python-36/
helyen folynak.
Ha valaki csatlakozni akar, akkor először alá kell írnia a PSF Contributor
Agreement-et
itt: https://www.python.org/psf/contrib/contrib-form/

A hierarchia dolgában szerintem azt érdemes használni, amit a transifex
kínál,
coordinator, reviewer, translator.  Én szívesen vállalom a koordinator
szerepét.
Ha valaki nem ismerne, régebben részt vettem az Uhu Linux-ban csomag
készítőként.
Jelenleg a https://github.com/pychess/pychess projektet istápolom.

Amennyiben áldását adja rá, a kiindulás Horváth Árpád fordítása lehetne.