[Python-hu] Python dokumentáció magyar fordítása

Hegedüs Ervin airween at gmail.com
2017. Már. 26., V, 15:19:29 EDT

Sziasztok,

On Sun, Mar 26, 2017 at 08:40:42PM +0200, Horváth Árpád wrote:
>  Tamás Bajusz írta (Dátum: 2017. Mar. 26.)

> Kedves Tamás!
>
> Ez jó hír, szerintem ideje volt. Csak gondolom eddig a Python3-ra
> átállás még ennél is fontosabb volt.
>
> Talán már itt is írtam, hogy a tutorial megvan teljesen magyarul Python
> 3.6.0 verzióra.
> http://harp.pythonanywhere.com/doc/
> Ha van valakinek segíteni létrehozni a magyar dokumentációs csoportot,
> felvenni a kapcsolatot, szívesen veszem, mert nekem nem nagyon lesz erre
> időm.  A ReStructuredText változatot is tudom bárkinek küldeni. Sőt
> [...]

gratulálok mindenkinek az eddig elvégzett munkákért.

Egy jótanácsot tudok csak adni: a listán jelenleg 67 tag van, a
forgalom nemcsak, hogy gyér, hanem tulajdonképp teljesen megszűnt.

Szerintem érdemes megpróbálni valamelyik lágotatottabb szakmai
oldalon is közzé tenni a fenti információkat, pl HUP.hu.

További jó munkát,

a.

--
I � UTF-8