importar modulos

Juan José Gómez Romera jjgomera en gmail.com
Mie Sep 16 20:27:20 CEST 2009

también existe.

Creo que el programa tiene que ver con lo que pone en este
enlace<http://www.devx.com/opensource/Article/33480>al final:

There is one caveat. The relative import syntax works inside packages only.
If you try to use it in a main module you will get the following exception:

ValueError: Attempted relative import in non-package