Problema al escribir un archivo HTML con cElementTree

Manuel Quiñones manuel.por.aca en gmail.com
Vie Mayo 12 17:25:24 CEST 2006

"There is no support for pretty printing or user-defined namespace
prefixes in the current version, so the output may not always be
suitable for human consumption".

fuck! (gracias Luis Miguel por tu respuesta)