Ruby vs Python (era: Comentarios sobre web frameworks)

marcelobarbero en arnet.com.ar marcelobarbero en arnet.com.ar
Vie Sep 23 14:09:53 CEST 2005

Acá encontré esa comparativa, pero el alcance es un poco mayor: sumar a US (el artículo fue escrito antes de que pasen Katrina y Rita)

http://www.magpiebrain.com/archives/2005/08/

\"a colleague of mine once said that the number of Python programmers in London probably outnumbered the number of Ruby programmers in Europe and the US and he’s probably not wrong\"