[PySilesia] Odp: REST, meeting i juniorzy

Marcin Stanclik mstanclik w yahoo.com
Śro, 12 Paź 2016, 01:29:14 EDT

Cześć,Możesz głębiej opisać RESTy.Pozdrawiam,Marcin

Jestem w Polskiej Grupie Użytkowników Linuxsa (PLUG)
I'm in a Polish Linux Users Group (PLUG)
linux.org.pl

  Na śr., paź 12, 2016 o 0:38, Marcin Nowak<marcin.j.nowak w gmail.com> napisał(a):   Cześć,

   - Wiem, że dopiero co był meeting, ale chciałem zapytać czy coś może już wiadomo o kolejnym. Co miesiąc obiecuję sobie przyjść, ale ciągle coś mi wypada. Teraz chcę zabukować sobie *ten* dzień na 110%.

   - Czy ktoś na grupie interesuje się tematem RESTful services? A może takowe praktykuje? Chciałbym wymienić parę zdań.

   - Ostatnio były warsztaty juniorów. Czy są tu jacyś juniorzy chcący sprawdzić swoich sił w komercyjnych projektach?
Pozdrawiam,Marcin Nowak