[PySilesia] ODP: Nastęne spotkanie

Filip Kłębczyk fklebczyk w gmail.com
Wto, 23 Lut 2016, 09:17:04 EST

W dniu 23 lutego 2016 15:04 użytkownik Marcin Nowak
<marcin.j.nowak at gmail.com> napisał:
> Chetnie, tylko dam znać czy dam radę.  Potwierdzę później.

Super, daj znać.

> Przy czym z mojej strony wcale się nie upieram, nie chce niczego forsować.
> To są różne podejścia, różne plusy i minusy. Nie wiem czy prezentacja jest
> konieczna, ale pogadać możemy, a przede wszystkim spotkamy się.

Ja myślę, że na razie to nikt się nie upiera nad żadną opcją a okazja
do spotkania bezpośrednio i podyskutowania jest. No a co do
prezentacji, to w żadnym razie nie jest wymogiem. Bardzo też możliwe,
że przy okazji spotkania będzie prezentacja jeszcze na zupełnie inny
temat, ale to jak już będzie oficjalny komunikat w temacie spotkania.

Pozdrawiam,
Filip