[PySilesia] Nastęne spotkanie

Jakub Wiśniowski restless.being w gmail.com
Czw, 18 Lut 2016, 17:08:31 EST

W dniu 18 lutego 2016 11:02 użytkownik Maciej Szulik <soltysh at gmail.com>
napisał:

> [...]
> przeczytają
> artykuł, nawet jeśli jest on krótki, po to by wychwycić
> literówki/drobne nieścisłości.
> A ponieważ od jakiegoś czasu pracuję z takim właśnie workflow chciałbym aby
> i tutaj został on standardem publikacji na pysilesia.org

> jego
> OOTB).

> Widzę do czego zmierzasz, ja patrzę na to z punktu praktycznego i z tego co
> działo się przez ostatnie lata. Ot czysty pragmatyzm :)

> J.w. potrzebujemy czegoś prostego co będzie po prostu działało.

Jako ten, który Lektora zaproponował powiem, że zrobiłęm to właśnie
dlatego, że wydaje mi się, że spełni on idealnie powyższe kryteria - prosty
i działający. Do tego taki dość hackerski :D

Dodajmy, że ma dobrze napisaną dokumentację, a pomimo tego, że jest to
static content generator to ma zarówno desktop app do edycji treści (dla
jabcoków) jak i analogiczny web app.

Podsumowując - w mym imieniu ja optuję za Lektorem.

pzdr
Kuba