[PySilesia] Nastęne spotkanie

Marcin Nowak marcin.j.nowak w gmail.com
Śro, 17 Lut 2016, 20:03:53 EST

Nie wiedziałem, że Lektor jest bardziej ascetyczny od flatpages. Nie znam
go w ogóle. Ogólnie czytając twoje argumenty jestem / byłbym za. Poza
jednym - blogapp jest częścią dynamiczną. Wszystkim (w tym kontekście)
będzie zależało na opublikowaniu contentu a nie pushowaniu źródeł.
Pozostałe argumenty - zgoda. Np. żaden workflow publikacji nie jest
potrzebny.

Precyzując swoje stanowisko - nie boję się bazy danych i Django (oraz jego
ewentualnych aktualizacji). Przeszedłem w jednym projekcie upgrade z 1.1
(albo 1.0) do 1.8. Dało się, choć nie poszło gładko. Wniosek - security
patche można będzie nakładać (byle chcieć). Ale nie widzę też korzyści z
ataków na pysilesia.org, więc może nie przesadzajmy.
Pamiętajmy też, że update Django w hotfix release nie rozwali nic. Update
minor release _raczej_ nie rozwali nic (bo mielibyśmy używać niemal OOTB).
Update major release to już inna bajka, ale polityka releases django
zapewnia bezpieczeństwo bodaj na dwie wersje minor wstecz.

Postulat - nie popadajmy w skrajności.

Wyjaśnienie - w ogólności nie lubię Django. W tym przypadku widzę jednak
jakiś sens.

Bliżej mi do Lektora niż do Mezzablabla/DjangoCMS/czegokolwiek będącego
armatą.

M.