[PySilesia] Prośba o patronat dla HackSilesia

Paweł Wojcik pawwoj w gmail.com
Wto, 28 Paź 2014, 15:48:57 CET

W dniu 28 października 2014 13:23 użytkownik Kamil Gałuszka
<galuszkak at gmail.com> napisał:
> Hej,
>
> 21-22 listopada Hackerspace Silesia współorganizuje hackathon HackSilesia
> #1. Myślę, że to może być fajna  możliwość rozpromowania PySilesi szerzej
> poza samo środowisko Pythonistów ;).
> Dlatego chciałbym zapytać czy mielibyście coś przeciwko patronatowi
> PySilesia dla HackSilesia? Wrzucilibyśmy loga, wymienili informacjami i
> troszkę szerzej zaprezentowali PySilesie?

Tak, ja zdecydowanie sprzeciwiam się, ponieważ społeczność HSu ma
szereg nierozwiązanych podstawowych spraw i problemów, w tym spraw i
wniosków zgłoszonych przeze mnie do władz Stowarzyszenia HS w lipcu,
na które do tej pory (2014-10-28) nie doczekałem się ODPOWIEDNIEJ
reakcji, ani odpowiedzi, ale za to otrzymałem od Zarządu st. HS
bezpodstawnego rzeczowo i prawnie/regulaminowo bana na kanał IRCowy
HSu na 3 miesiące, który zdążył się już wypełnić. W tej i innych
sprawach wniosłem o opublicznienie, z powodów ważnych dla
społeczności, dlatego o szczegóły proszę pytać władze st. HS.
Dodatkowo wobec licznych nieprofesjonalnych i łamiących neutralność
światopoglądową i polityczną, a także niekorzystnych dla członków
społeczności (także PySilesi) wypowiedzi i czynów osób z władz st. HS,
uważam, że nie możemy zgodzić się na żaden patronat, dopóki się w tej
sprawie nic nie zmieni i osoby odpowiedzialne za to nie poniosą
konsekwencji.