[PySilesia] Rocznice - świętowanie w ramach PySilesia?

Jakub Wiśniowski restless.being w gmail.com
Śro, 3 Gru 2014, 14:17:14 CET

Pewnie zwykła skleroza bo temat Dojo pojawił się już dość dawno temu. Sam o
tym zapomniałem.

Tak czy siak to jak dla mnie impreza rocznicowa ok i moze przy tej okazji
tez pogadac o Dojo? Pewnie najszybciej byłoby w styczniu, chyba, że nam
zależy na grudniu?

pzdr