[PySilesia] Pytanie

Jakub Wiśniowski restless.being w gmail.com
Śro, 30 Paź 2013, 00:52:54 CET

Ze strony HS jest zielone światło. Potrzebujemy teraz tekst informacyjny,
który się wrzuci na stronę i serwisy różnorakie.

Co do pl.python.org to ja tam dostepu nie mam żeby newsa wrzucić, acz można
pewnie przez Katharsisa załatwić publikację.

pzdr