[PySilesia] Styczniowe spotkanie 9 stycznia?

Kamil Gałuszka galuszkak w gmail.com
Czw, 19 Gru 2013, 23:08:32 CET

Hej,

Macieju, ja bardzo chętnie tego posłucham! Tulip mi chodzi po głowie od
dłuższego czasu, żeby się zapoznać w erze wszystko async i co Python tutaj
oferuje ciekawego. :)

@Łukasz Oleś "To była reklama nie opłacona przez Mozilla
Corporation/Foundation" ;). Poważnie to mogę coś tam pokazać z demo. Ale
więcej niż 15-20 min pewnie raczej nie zajmę. Postaram się wziąść prośbę
Mirka pod uwagę i pokazać jakieś rozwiązania.

Generalnie obecnie chyba już prawie wszystko korzysta z jakiś implementacji
WSGI (Django właśnie wyrzuca obsługę FCGI). Nawet reaktywowany mod_python
ma obsługę wsgi. Jedyne wyjątki jeżeli jakieś są to może coś zrobione przez
takich zakręconych ludzi jak Zed Shaw i jego gwiazda na GitHub czyli Fuqit
(swoją drogą dość bezpośrednio nazywa swoje projekty/frameworki).

Wracając do meritum pewnie tak w skrócie coś można wspomnieć :) o...:
gunicorn ( sync albo async gevent / eventlet )
uWSGI
mod_python (Apache)
mod_wsgi (Apache)

Szczerze to może ktoś z adminów serwerowych ma większe doświadczenie ;) ja
raczej mam takie pobieżne doświadczenia z każdym z tych rozwiązań. ;)
Najpopularniejsze combo chyba teraz to gunicorn + supervisord + Nginx

Za to może ktoś zrobił by jakieś ciekawe warsztaty tak z 1h. Akurat to co
pokazywał Dominik "Socek" mi się bardzo podobało ;) i nawet chetnię bym
czasami po prostu chciał coś porobić i dotknąć. Mówię o krótkiej formie
warsztatowej. To zawsze wciąga i pokazuje coś i można na bieżąco spytać
experta/ninje/mastera prowadzącego ;).

Pozdrawiam
Kamil Gałuszka