[PySilesia] Spotkanie organizacyjne PySilesia w Zabrzu

Filip Kłębczyk fklebczyk at gmail.com
Thu Oct 18 00:39:06 CEST 2012

Wiadomość napisana przez Maciej Wiśniowski <maciej.wisniowski at natcam.pl> w dniu 17 paź 2012, o godz. 22:17:

> Mi pasuje i czwartek i piątek, także będę tak czy siak.

Mnie też pasuje i czwartek i piątek - możemy w ogóle testować w różnych miesiącach różne dni tygodnia. Pytanie czy w piątek nie ma już jakiejś tam innej rezerwacji, bo zdaje się coś było - zapytam jutro do południa i dam od razu znać. Weźmy też pod uwagę, że piątek wielu osobom może nie pasować, bo "w weekend nie kodują" ;-)

> Pytanie, czy to spotkanie, jako organizacyjne, jest przewidziane dla węższej liczby osób czy też można zapraszać znajomych pythonowców?

Można a nawet trzeba zapraszać znajomych Pythonowców, tylko może ustalmy jakiś mechanizm zapisów na spotkanie, żeby się nie okazało nagle, że przyjdzie 100 osób a myśmy przewidzieli miejsce dla 30 i 70 odprawimy z kwitkiem.

Trzeba też dotrzeć do tych ludzi co na przykład pisali tutaj:
http://pl.python.org/forum/index.php?topic=2999.0

Pozdrawiam,
Filip