[PySilesia] Potrzebne rozpowszechnienie informacji

Krzysztof Parjaszewski (SkyGate) krzysztof.parjaszewski at skygate.pl
Wed Nov 28 11:12:22 CET 2012

Hej,

Z tego co zrozumiałem, żeby zebrać streaming:
- potrzebne jest dobre łącze i miejscówka
- potrzebne jest minimum 10 osób
- potrzebne jest "załatwienie" przez kolegę tego, żeby można się było
zgłosić już praktycznie po terminie :)

Konferencja fajna, więc w imieniu organizatorów zapraszam :)
Dzisiaj ostatecznie prześlę info, że wszystko jest załatwione i gotowe i
czeka na oglądających :)

Pozdrawiam,
Krzysztof Parjaszewski