[PyAthens] [django-gr] Συνάντηση 14 Απριλίου

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Mar 31 21:00:13 CEST 2011

On 2011-03-30 21:18, Antonis Christofides wrote:
>  Τι θα λέγατε για μια conference ελλήνων χρηστών πύθων στις 14
>  Απριλίου το απόγευμα/βράδυ στο εργαστήριο Υδραυλικής, όπως την άλλη
>  φορά; Δεν είναι οριστικό ούτε έχω καρατσεκάρει διαθεσιμότητα
>  αίθουσας, κόνφλικτ με άλλα events κλπ., απλά ρίχνω την ιδέα.

Διευκρινίζω, για όσους δεν το έχουν καταλάβει, ότι πρόκειται για μια
μικρή ανεπίσημη βραδινή συνάντηση. Ας την κάνουμε και αν θέλουμε
διοργανώνουμε κάτι πιο μεγάλο (αν και λογικά το πιο μεγάλο θα πρέπει
να περιμένει για μετά τη γιουροπύθων). Ναι, μιλάμε για Αθήνα, αλλά
φυσικά αν κάποιος θέλει να έρθει από αλλού είναι ευπρόσδεκτος.

Η αίθουσα είναι διαθέσιμη και για τις 14 και για τις 20, αλλά στο
μεταξύ έχω να λύσω κάτι άλλες εκκρεμότητες και θα ξέρω πιο σίγουρα τη
Δευτέρα. Στο μεταξύ θα πρέπει να επιλεγεί μια απ' τις δύο ημερομηνίες.
Έχει κάποιος έτοιμο κανένα από αυτά τα σόφτγουεαρ όπου μπορούμε να
καταχωρήσουμε την προτίμησή μας, για να μην πήξουμε στα email; Αλλιώς
θα μπορούσε κάποιος να μετρήσει τι θέλει η πλειοψηφία, γιατί είμαι
λίγο υπερφορτωμένος; (εγώ προτιμώτις 14).