[PyAthens] 2η συνάντηση, 21 Οκτωβρίου

Yorgos Pagles y.pagles at gmail.com
Tue Sep 29 10:20:43 CEST 2009

Κι εγώ είμαι διαθέσιμος γι αυτή την ημερομηνία. Δυστυχώς να προλάβω να
ετοιμάσω κάτι μου είναι πολύ δυσκολο αυτή την εποχή. Για το μέλλον θα
μπορούσα να μιλήσω για την python στο desktop που έχω κάποια εμπειρία.
Αν ενδιαφέρει θα μπορούσα να παρουσιάσω διαθέσιμες cross-platform
λύσεις (PyQt, PySide, wxPython) που δεν θέλει κάποια ιδιαίτερη
προετοιμασία αλλά δεν ξέρω και αν έχει κάποιο ενδιαφέρον. Για το
μέλλον μπορούμε να μιλήσουμε για unit testing, packaging και άλλα
όντως ενδιαφέροντα θέματα για την Python στο desktop.