[PLPUG] odebranie praw do publikacji na facebooku

Agata Bublewicz agata.bublewicz w gmail.com
Wto, 31 Paź 2017, 07:45:52 EDT

Witam wszystkich,

Byłam zmuszona odebrać Wojciechowi Zającowi prawa do publikacji postów na
Facebooku. Najświeższym powodem mojej decyzji były podpisy pod zdjęciami,
które delikatnie mówiąc były nie nadające się do publikacji na głównym
profilu. Treści w stylu “Zdjęcie z Linux Foundation (a tak wyglądam gdy
chce skopać fotografowi 4litery, mimo wszystko Karolu dziękuję)“ raczej nie
są zbyt poważne, gdy wstawia się zdjęcie z naszym partnerem. Poniżej
jeszcze kilka powodów merytorycznych, jeśli chodzi o obsługę profesjonalnie
FB jako narzędzia:

   -

   Posty zawsze należy planować z wyprzedzeniem i rezerwować terminy
   wpisów poprzez 'planowanie postów' (widoczne dla osób z dostępem do
   konta, na górze, nad ostatnim opublikowanym wpisem), bo z FB
   stowarzyszenia korzystają 3 osoby.
   -

   'Zaplanuj post' - jest rozwinięciem 'Opublikuj'
   -

   Należy wziąć pod uwagę, że posty na głównym FB powinny być
   publikowane maks. 3 razy dzienne: rano, w okolicach południa (ok. 10-11 w
   tygodniu i ok. 11-14 w weekendy) oraz wieczorem ze względu na najlepsze
   zasięgi. Na pewno wstawianie postów po północy nie jest najlepszym
   pomysłem.

   -

   Minimalna odległość między publikacją kolejnych postów wynosi ok.
   3h (jeśli publikowane są dwa posty pod rząd zasięgi są psute i sobie, i
   komuś, kto opublikował przed – wiadomość dotrze do znacznie mniejszej
   ilości osób, a szkoda). Jednak i są odstępstwa od zasady tej, gdy np.
   mamy pilnie wstawić post naszego partnera, odstępstwem są też zdjęcia
   dodawane do albumu, też jednak i tu musi być odstęp czasowy przynajmniej 2h
   (tutaj również dopuszczalne minimalne odstępstwa dotyczące godzin
   publikacji).

Podsumowując lepiej jednak będzie, aby zarządzeniem stroną stowarzyszenia
będą zajmowały się osoby doświadczone i rozważne. Szkoda mi mojego czasu,
aby sprawdzać każdy post i poprawiać niedociągnięcia i usuwać
nieprzemyślane opisy pod zdjęciami.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agata Bublewicz