[PLPUG] Ministerstwo cyfryzacji - piątek

ABIX Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w abix.info.pl
Wto, 21 Lis 2017, 05:01:14 EST

https://www.facebook.com/robertkrolpl/posts/1807024706005722

Robert Król jest w miejscu: Ministerstwo Cyfryzacji.
41 min · Warszawa, Masovian Voivodeship ·
Szykujemy inicjatywę Centrum Mistrzostwa Informatycznego - wsparcie dla
nauczycieli w prowadzeniu kółek informatycznych, w szczególności
skupionych na algorytmice. W piątek o 11:00 w MC spotkanie Grupy
Roboczej w tej sprawie. Zapraszam wszystkich zainteresowanych!

Ja nie mogę tam iść, ale może ktoś miałby możliwość?

Adam

--
ABIX - Systemy wspomagania biznesu i edukacji.
www.abix.info.pl | www.cyfrowaszkola.waw.pl