[PLPUG] odebranie praw do publikacji na facebooku

Mieszko Bańczerowski mieszkoziemowit w gmail.com
Śro, 1 Lis 2017, 06:26:25 EDT

Cześć,

jeśli mógłbym mieć do Was prośbę i poradę zarazem: zróbcie sobie osobny
kanał informacyjny dla członków stowarzyszenia, a osobny dla potencjalnych
zainteresowanych, których jest ponoć ponad 3000 i do których należę.
Naprawdę, większość treści które tutaj dostaję jest mi zupełnie
nieprzydatne.

Może wtedy te 3000 osób nie będzie aż tak bardzo odstraszanych od
nawiązania bliższego kontaktu ze stowarzyszeniem.

Pozdrawiam
Mieszko