[PLPUG] Propozycja spotkania PLPUG

Łukasz Posadowski mail w lukaszposadowski.pl
Pon, 29 Maj 2017, 14:48:02 EDT

Data Mon, 29 May 2017 16:15:36 +0200
Wojciech Zając <wojtek w reu.pl> napisał(a):

> Proponuję spotkanie w środę 31 maja 2017 18:00 w Warszawie. Proponuję
> podjęcie trzech tematów:
>
> 1. Przygotowanie do warsztatów dla zaawansowanych programistów Python
> 2. Microbit - kontynuacja przygotowań do szkolenia dzieci,
> 3. Sprawy organizacyjne PLPUG (tworzenie strony, itp.)

Rzeczywiście trochę mało czasu do środy, ale dla mnie nie ma problemu,
pracuję w środę do 15:00. Tylko to tak, powiedzmy, bym posiedział w
przyjemnym lokalu, napił się dobrego napoju i popracował nad kilkoma
technicznymi rzeczami, na przykład aktualizacją strony, przygotowaniem
maili i podobnymi. Trochę słabo będzie omawiać Microbita bez Agaty,
która ma płytki i ostatecznie ona decyduje, co z nimi robi. :)

Oprócz środy będzie też możliwość pogadać na LinuxLabie
- https://linuxlab.pw/ - w piątek na Politechnice. Tematyka będzie
dotyczyła przygotowania aplikacji pod kątem ich bezpieczeństwa i ktoś
tam wspominał o sedzie-awku.

pozdrawiam

--
Łukasz Posadowski