[PLPUG] Propozycja 2-go spotkania PLPUG

Rafał Korzeniewski korzeniewski w gmail.com
Wto, 6 Cze 2017, 03:41:57 EDT

Zaproponowany termin to środa przed długim weekendem - moim zdaniem sporo
osób może skorzystać z tej okazji i gdzieś wyjechać.
Moim zdaniem - jeśli już przekładamy to lepszym wyborem byłoby przełożeniem
tego na za dwa tygodnie.

Sam chetnie bym się wybrał, ale właśnie ze względu na planowany wyjazd może
mi się to nie udać.

Rafał