[PLPUG] Propozycja spotkania PLPUG

Piotr Skamruk piotr.skamruk w gmail.com
Czw, 1 Cze 2017, 04:03:04 EDT

Nie, nie kazde spotkanie musi miec miejsce i termin dogodny dla
wszystkich, ale jesli na spotkaniu ma byc poruszany temat
hipotetycznego Projektu, to mozna zalozyc ze zainteresowany tym
spotkaniem bedzie koordynator danego Projektu - wypadalo by pomyslec o
umozliwieniu mu wypowiedzenia sie na ten temat. Announce mniej niz 48h
przed danym spotkaniem zarowno jego terminu jak i temat hipotetycznego
Projektu - to po prostu policzek dla danego koordynatora. Niby
szczegol techniczny...

Co innego jesli chodzi o Walne? Powinno byc przygotowane mniej
nonszalancko? Hint - Filip mial racje rok temu, zglaszal wam
zastrzezenia formalne - co zrobil Wojtek? To co teraz gdy reszta
zarzadu zglasza mu watpliwosci - po prostu zignorowal, bo "on juz
zamowil sale". Niby szczegol techniczny...

Przy pierwszym walnym zalozycielskim spotkalismy sie, po dlugim czasie
przygotowan, dyskutowalismy, przeglosowalismy statut, rozeszlismy sie
szczesliwi - bo w koncu doszlo do skutku. Po czym Wojtek (ok, nie sam,
razem z Piotrkiem Tyneckim) zdecydowali sie "poprawic" cos w
przeglosowanym dokumencie zanim zlozyli go do KRS. Musielismy przez to
papiery wycofac... Niby szczegol techniczny...

Rafal: ja rozumiem ze chcesz szukac tego co laczy - ale zacznij tez
dostrzegac "drobnostki" - przez ktore pozniej ciagnie sie syf.

Nikt nie chce blokowac inicjatyw Wojtka - wrecz przeciwnie, jestesmy
zainteresowani w nich uczestniczyc. Problem w tym, ze zainteresowanych
takimi impulsami odcina sie od mozliwosci w tym uczestniczenia!

Wojtek pisze ze "Moje decyzja o zrealizowaniu spotkania i
potwierdzenie sali była we wtorek" - od kiedy to Wojtek sam jest
decyzyjny w sprawach stowarzyszenia? Bo zerknij na temat watku - mialo
byc to spotkanie PLPUG, a bylo spotkaniem 4 zdaje sie osob - nie
umniejszajac znaczenia tych osob, ani tego co sie udalo na tym
spotkaniu zrobic - ale oglaszanie tego na 2 dni przed, po czym
samowolne podjecie decyzji WBREW zarzadowi o rezerwacji sali - JEST
NIEPOWAZNE!

Wojtek zrobil bardzo duzo dobrego - nikt nie stara sie temu
zaprzeczyc. Chodzi jedynie o to by to co zrobil nie zaslepialo, bo
zdaje sie ze przez to Rafale nie dostrzegasz tych "drobnostek". Niby
szczegol techniczny...

--
  pzdr
  jell