[PLPUG] Ankieta dla terminu na walne zebranie PLPUG-a

Agata Bublewicz agata.bublewicz w gmail.com
Sob, 21 Sty 2017, 06:58:58 EST

Cześć

Poczekajmy może jeszcze z tym. Wojtku pamiętaj, że jestem w trakcie
ustalania terminu warsztatów Micro:bit z Politechniką koszalińską, byłoby
kiepsko jakby terminy były zbliżone.