[PLPUG] fork microbit-micropython-pl

Piotr Skamruk piotr.skamruk w gmail.com
Czw, 3 Sie 2017, 18:27:57 EDT

Hint: to jest skierowane do dzieci, to ma byc pomoca dydaktyczna przy
warsztatach - wiec lepiej to przetlumaczyc by dac mentorom narzedzie.

Wojtek: niczego sobie nie dopowiadalem. Chcialem poznac co stoi za tym
forkiem, bo - guess what - zerowe info daliscie, a jedynie cos "miedzy
soba" ustaliliscie. Hint: nie widze problemu w forkowaniu, licencja
przeciez na to pozwala, tak wiec nie doszukuj sie w tym problemow. Po
prostu chcialem sie dowiedziec dlaczego wolicie robic cos na boku,
zamiast pomoc deshipowi "normalnie", PRami ze swoich kont.

Przy powyzszej jasnej odpowiedzi Radomira - wczesniej wspomniane
"porozumienie" daje jedynie facepalm.