[PLPUG] fork microbit-micropython-pl

Marek Piechula marpiechula w gmail.com
Czw, 3 Sie 2017, 17:05:59 EDT

> Ja też bardzo chętnie bym się więcej dowiedział o co chodzi z tym
> porozumieniem ze mną, bo nic o tym nie wiem. O co chodzi?

PLPUG bez dramy nie byłby PLPUG-iem. Niestety. Takie problemy można
rozwiązać email-em do organizatora / osoby odpowiedzialnej.
Btw. Lepiej uczyć ludzi języka angielskiego niż technologi „IT” po Polsku
bo i tak dana osoba uderzy się o język angielski i nie przeskoczy dalej. A
podstawowy język angielski z słownikami w internecie daje rady.