[PLPUG] Przypomnienie o walnym zebraniu

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Wto, 11 Kwi 2017, 06:29:24 EDT

Dodam, że było za mało osób aby przeprowadzić wybory do wszystkich władz
Stowarzyszenia (Zarząd, Komisja Rewizyjna, Sąd Koleżeński i Rzecznik
Dyscyplinarny). Łukasz Posadowski został dokooptowany do zarządu i pełni
funkcję skarbnika.

Omówiliśmy również finansowe sprawy Stowarzyszenia. Część osób już
zapłaciła składki (w tym zaległe). Wielkie Dzięki za to, ponieważ to
przede wszystkim umożliwia opłacenie bieżących kosztów (wirtualne biuro,
konto bankowe, domeny, meetup, itp.).

Chciałbym również podziękować firmie Adminotaur za ciągłe sponsorowanie
VPS-a, na którym stoi nasza strona plpug.org. Chłopaki monitorują
również naszą stronę i w przypadku błędu lub braku dostępności bardzo
szybko reagują. Poczta mailowa również została skonfigurowana i jest
utrzymywana przez Adminotarua. To wszystko bardzo odciąża nasz skromny
budżet. Wielkie Dzięki.

Pozdrawiam,
Wojtek