[PLPUG] minione walne spotkania, protokoly.

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Śro, 14 Wrz 2016, 17:20:14 EDT

Nie żartuję. Nie zawsze jestem dostępny. Dopiero teraz wrzuciłem
dokumenty na https://github.com/plpug/website . Tam są dostępne
protokoły i uchwały.

GitHub jest już kontem stowarzyszenia od pewnego czasu. To znaczy, że
już możemy dodawać was do tego konta. Potrzebujemy jeszcze ustawić DNS-y
aby poczta działała.

Wojtek