[PLPUG] Rezygnacja Prezesa

Marek Piechula marpiechula w gmail.com
Śro, 22 Cze 2016, 19:27:01 EDT

Podoba mi się pomysł z lokalnymi zdarzeniami - nawet myślałem kiedyś czy by
w ramach PLPUG nie zrobić specjalnych sobotnich spotkań by inne osoby z
innych miast mogły przyjechać i zobaczyć jak to się dzieje w innych
miastach. Niestety odległości i nie wszędzie ekspresowe połączenia
pozwalają dojechać w rozsądnym czasie w dniu pracy.

z Lokalnych zdarzeń dodałbym Kato.py (nawet nie zgadniecie kto organizuje
:P). Mieliśmy robić przerwę letnią (dużo osób będzie na
urlopach/wakacjach), ale myślę, że bez problemu można zrobić spotkanie pod
koniec sierpnia albo na początku września.