[PLPUG] Rezygnacja Prezesa

Radomir Dopieralski plpug w sheep.art.pl
Pon, 20 Cze 2016, 18:02:18 EDT

On Mon, 20 Jun 2016 23:40:39 +0200
Wojciech Zając <wojtek w reu.pl> wrote:

> Ogólnie potrzebujemy lepszego kontaktu pomiędzy sobą. Musimy wiedzieć
> kto jest w PLPUG-u, czym się zajmuje, mieć możliwość spotkania się,
> rozmawiać ze sobą, wymienić doświadczeniem, analogicznie do lokalnych
> spotkań, tylko globalnie na skalę Polski. Ilu obecnie jest
> zarejestrowanych członków PLPUG?

Przepraszam, że się wtrącam, nie jestem członkiem stowarzyszenia i nic
mi do tego, ale uderzyła mnie taka myśl. A może zamiast zacząć od
rejestrowania stowarzyszenia i liczenia, że sama zbierze się jakaś
grupa ludzi, która się będzie tym zajmować, podejść od drugiej strony i
najpierw zebrać grupę ludzi chętnych do współpracy i wspólnego
działania, mających czas i chęci, znających się i dogadujących między
sobą -- na przykład na jakimś forum, liście dyskusyjnej czy innym
kanale IRC -- a dopiero później cokolwiek rejestrować, organizować
walne zebrania czy wybierać zarządy?

Wydaje mi się, że takie spontaniczne stworzenie zespołu z niczego
bardzo rzadko się udaje.

--
Radomir Dopieralski