[PLPUG] Rezygnacja Prezesa

Marek Piechula marpiechula w gmail.com
Sob, 18 Cze 2016, 18:18:45 EDT

Ok, to teraz na poważnie - czy jest sens by PLPUG istniał? Od roku (czy nie
więcej) działalności PLPUG nie zrobił nic, co mógłbym zauważyć. PyconPL nie
przeszedł w ręce PLPUGa (może się mylę, może tak w ogóle nie miało być),
lokalne wydarzenia dalej nie współpracują ze sobą w jakiś sposób i jedynie
co kojarzę co tygodniowy (czy nie dłużej?) flamewar z powodu zmiany statusu
bez konsultacji z resztą.

Najwidoczniej, albo nie mamy czasu by cokolwiek zrobić, albo stowarzyszenie
na tę chwilę jest zwyczajnie niepotrzebne. Może kiedyś, gdzie będzie
dokładnie znać cel oraz będziemy wiedzieć jak go spełnić to stowarzyszenie
będzie mieć sens. Wielka szkoda, bo żywiłem wielkie nadzieje, że powstanie
coś fajnego z tej inicjatywy.

Co o tym reszta myśli?