[PLPUG] Błędnie zwołane Walne w Warszawie i Katowicach

Przemysław Kukulski przemyslaw.kukulski w gmail.com
Wto, 9 Sie 2016, 09:35:22 EDT

Hej!

Kamil i takie podejście jest najlepsze

Filipie skoro nie było odzewu jakiś czas temu to czemu, jeśli chciałeś
pomóc, nie napisałeś tutaj na listę do wszystkich tylko czekałeś na ostatni
dzień?

Pozdrawiam