[PLPUG] Błędnie zwołane Walne w Warszawie i Katowicach

lewy87r lewy87r w gmail.com
Pon, 8 Sie 2016, 09:53:05 EDT

Panowie, bijecie pianę trochę.

Zróbcie walne + oświadczenia od osób potrzebnych, gdzie oświadczają, że
zostali prawidłowo poinformowani o czym tam potrzeba i nie wnoszą
nieprawidłowości. - papier wszystko przyjmie, podkładka jest gdyby ktoś
się czepiał.

Raczej nikt nie będzie sabotażował a jak będzie to znaczy, że nie należy
z nim współpracować w przyszłości i tyle.

Pozdr.