[PLPUG] Walne Zebranie Stowarzyszenia Polskiej Grupy Użytkowników Pythona - Kwiecień 2015

Filip Kłębczyk fklebczyk w gmail.com
Pią, 8 Maj 2015, 09:26:06 CEST

W dniu 07.05.2015 o 19:30, Tomasz Jaskowski pisze:
> Cześć,
>
> Niestety nie mogłem uczestniczyć w Walnym Zebraniu ze względu na
> konflikt terminów.
>
> Czy można się spodziewać w najbliższym czasie jakiegoś krótkiego
> streszczenia zebrania, które odbyło się półtora tygodnia temu?
> Co ustaliliście ws. wysokości składek i terminu ich opłacania?
> Czy sprawozdanie Zarządu jest gdzieś dostępne i członkowie nie mogący
> uczestniczyć w zebraniu mogą je przejrzeć?
> Czy działo się coś ws. punktów 5-6?

Hej takie streszczenie a dokładniej protokół został opracowany na brudno
po spotkaniu. Źle się stało, że nie został jeszcze opublikowany i jest
to bez wątpienia efekt ślamazarności Zarządu. Sądzę, że Jędrzej w naszym
imieniu wrzuci to dzisiaj wieczorem lub najpóźniej jutro.

Odpowiadając w telegraficznym skrócie - składki zostały ustalone na
poziomie 100 zł rocznie (dla studentów połowa kwoty). Skarbnik wyśle
wszystkim członkom informacje odnośnie konieczności ich wpłaty i czasu
będzie sporo (terminowo miesiąc) na ich uregulowanie.

Działo się w punkcie 5. W sensie była długa dyskusja odnośnie wspierania
inicjatyw firmowych. Ostatecznie powstaną kryteria - chodzi o to by
stowarzyszenie nie faworyzowało jakiś konkretnych firm, ale też nie
wspierało wszystkich wydarzeń "jak leci" (czyli na przykład bardzo
słabych merytorycznie).

To tak bardzo skrótowo na ten moment.

Pozdrawiam,
Filip