[PLPUG] Jakie plany/pomysły na (lokalizację) PyCon 2015?

Maciej Wisniowski pigletto w gmail.com
Pon, 20 Paź 2014, 19:22:24 CEST

> Wino + lepsza kolacja w czwartek, darmowe piwo na grillu były moimi
>>
> W tym wypadku to chyba my jako komprog musimy posypać głowy popiołem bo to
można było przewidzieć że prelekcja (jakakolwiek, ale zwłaszcza sponosora),
w takim czasie, nie będzie cieszyła się powodzeniem...

BTW. IMO ta prelekcja była całkiem przyjemna

--
Maciek Wiśniowski