[PLPUG] Spotkanie założycielskie 10 maj

Piotr Tynecki piotr w tynecki.pl
Pią, 9 Maj 2014, 00:42:03 CEST

*@Piotr Maliński*

O 21:00 odbyło się spotkanie organizacyjne na Google Hangout w ramach,
które osoby uczestniczące otrzymały zadania do zrealizowania na najbliższą
dobę.

W wyniku tego, a raczej w efekcie, liczymy na wzrost frekwencji i
osiągnięcie minimum tych 15 osób na spotkaniu założycielskim.

O szczegółach będziemy Was informować na bieżąco.