[PLPUG] Spotkanie założycielskie 10 maj

Filip Kłębczyk fklebczyk w gmail.com
Wto, 6 Maj 2014, 10:03:44 CEST

W dniu 06.05.2014 09:41, Piotr Tynecki pisze:
> Na listę TODO składają się następujące zadania:
>
> 1. Zmergowanie dokumentu Statutu na githubie
> <https://github.com/plpug/plpug-statut>.
> 2. Zarezerwowanie sali na spotkanie założycielskie.
> 3. Skompletowanie i wydrukowanie dokumentów niezbędnych do
> przeprowadzenia spotkania założycielskiego.
> 4. Silny marketing inicjatywy w około-pythonowych polskich mediach.
>
> Pójdźmy jednak dalej i zadajmy sobie 3 zasadnicze pytania:
>
> 1. Nawet jeśli na spotkaniu założycielskim zbierze się 20 osób - w co
> zaczynamy wątpić, czy w gronie tych osób będą takie, które wyrażą
> [...]

Piotrze przeczytałem Twój mail i przyjmując do wiadomości Twoją
argumentację uważam, że sugerowanie odwołania spotkania w tym momencie
jest ze szkodą dla inicjatywy. Pomijam fakt, że część osób już
zaplanowała sobie ten termin właśnie specjalnie dla PLPUGu a za chwilę
mamy czerwiec (sesyjny dla studentów) i początek sezony urlopów, więc
jest ryzyko, że kompletnie nic z tego nie wyjdzie.

Odpowiadając na Twoje pytanie:

1. Tak uważam, że się takie osoby znajdą i weź pod uwagę, że te ciała
nie muszą mięć maksymalnej możliwej liczby osób tak jak ostatnio.
2. Dobre pytanie, wierzę, że tak, jak nie będzie chętnych localsów to
tutaj zobowiązuje się przed wszystkimi, że stanę na głowie, żeby w
kolejnym tygodniu we wtorek lub czwartek specjalnie z tego powodu
przyjechać do Warszawy.
3. Jak z tym było ostatnio?

Odwagi i więcej wiary w powodzenie Piotrze!

Pozdrawiam,
Filip