[PLPUG] Spotkanie założycielskie 10 maj

Piotr Tynecki piotr w tynecki.pl
Wto, 6 Maj 2014, 09:41:17 CEST

Na listę TODO składają się następujące zadania:

1. Zmergowanie dokumentu Statutu na
githubie<https://github.com/plpug/plpug-statut>
.
2. Zarezerwowanie sali na spotkanie założycielskie.
3. Skompletowanie i wydrukowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia
spotkania założycielskiego.
4. Silny marketing inicjatywy w około-pythonowych polskich mediach.

Pójdźmy jednak dalej i zadajmy sobie 3 zasadnicze pytania:

1. Nawet jeśli na spotkaniu założycielskim zbierze się 20 osób - w co
zaczynamy wątpić, czy w gronie tych osób będą takie, które wyrażą
dobrowolną chęć objęcia członkostwa w zarządzie lub innym organie
stowarzyszenia?
2. Czy w gronie uczestników będą również osoby, które podejmą się
rejestracji stowarzyszenia w Warszawie (Komitet Założycielski), w przeciągu
tygodnia od dnia spotkania założycielskiego?
3. Czy posiadamy miejsce (adres) korespondencyjny dla stowarzyszenia?

Publikowanie w mediach informacji o drugiej iteracji dla spotkania
założycielskiego PLPUG na tę chwilę uważam za niewłaściwe. Nie dysponujemy
tak na prawdę fundamentalnymi zasobami (czyt. powyżej) do jego
przeprowadzenia. W mojej opinii, jesteśmy jeszcze dalej od punktu
kulminacyjnego niżeli ostatnio.

Wszystkie zadania można spokojnie zrealizować w tydzień, wyłącznie gdy
zostaną rozdysponowane na poszczególne osoby, które publicznie zadeklarują
się do ich realizacji - pamiętając o zachowaniu właściwej kolejności.

Zatem, zanim zabierzemy się za "marketing" na pl.python.org, plpug.org,
Python Poland czy prosząc o wsparcie lokalne grupy użytkowników Pythona i
obwieścimy wieść, o drugiej próbie rejestracji stowarzyszenia, zbudujemy
wpierw solidny fundament do jego przeprowadzenia.

Zadeklarowałem się dla Wojciecha - i nadal to podtrzymuję, że zajmę się
kwestią promocji spotkania założycielskiego, ale jak już wspomniałem, to
nie jest właściwy moment.

Pozdrawiam,
Katharsis