[PLPUG] Grupy w statucie

Tomasz Jaskowski tadeck w gmail.com
Pią, 31 Sty 2014, 18:25:58 CET

Cześć,

2014-01-28 Wojciech Zając <wojtek w reu.pl>:

> Cześć,
>
> Tak, nadal potrzebna jest pomoc. Dziś rozmawiałem z kilkoma osobami na
> temat PLPUG przy okazji PyWaw i chciałbym spróbować jak najbardziej
> uprościć rozdział grup i kół. Dla tego potrzebna jest analiza oraz wszelkie
> informacje co jest niezbędne w statucie aby umieścić podział na grupy (na
> początek bez kół).

Świetnie - ustalaliście już jakieś terminy (do kiedy chcecie te informacje
zebrać)?

 Tomku, w jaki sposób chcesz pomóc? Samodzielnie i kontakt przez mail,
> online (skype, hangaut) lub spotkanie?

Jestem otwarty na każdą z tych opcji. Nie jestem doświadczony w zakładaniu
stowarzyszeń, ale może jestem w stanie pomóc (podejrzewam, że takich osób
jest dużo więcej na tej liście).

Mogę się spotkać dowolnego dnia poza weekendami (w razie potrzeby mogę
spróbować też w weekend). Gdybyście planowali jakieś spotkanie
organizacyjne, po prostu dajcie znać na listę i spróbuję się zjawić (przy
okazji może przyjdzie ktoś jeszcze zainteresowany).

Pozdrawiam,
Tomek

--
Tomasz Jaśkowski