[PLPUG] Przeorganizowałem Statut

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Pon, 10 Lut 2014, 11:54:10 CET

Tylko nie wiem, czy wtedy nie ma konfliktu interesów jeżeli członek
Stowarzyszenia jest w jednej Grupie w Zarządzie, a w drugiej Grupie (lub
Krajowych strukturach) w Komisji Rewizyjnej. Jeżeli nikt nie ma nic
przeciwko takiej sytuacji i nikt nie znalazł zastrzeżeń prawnych, to
możemy przyjąć, że to jest dozwolone.

Wojtek Zając

Dnia 10.02.2014 09:34, wiadomość napisana przez Piotr Skamruk: