[PLPUG] Grupy w statucie

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Czw, 6 Lut 2014, 11:29:30 CET

Dobrze, to spróbujmy hangaut o 18-tej godzinie - wojtek.zajac w gmail.com
Nie chcę nagrywania, bo ważniejsza jest treść i szczerość wypowiedzi, a
nie nagranie, przez które później ktoś będzie mógł krytykować za
poglądy. To ma być spotkanie robocze, w celu omówienia wszelkich tematów
związanych ze Stowarzyszeniem. Tam nie zapadną żadne oficjalne decyzje.

Jeszcze jedna ważna sprawa. Jeżeli nikt nie chce przychodzić do kafejki
na spotkanie, to odwołam je i będę łączył się z mieszkania.

Wojtek Zając

Dnia 06.02.2014 11:06, wiadomość napisana przez Piotr Skamruk: