[PLPUG] Grupy w statucie

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Nie, 2 Lut 2014, 21:03:30 CET

Cześć,

Jeszcze nie ustaliliśmy, żadnych terminów. Założenie było takie, że
najpierw wszystko dopinamy do końca (zasady działania Stowarzyszenia i
statut), a później organizujemy spotkanie założycielskie. Ale faktycznie
to wszystko rozmywa się i należałoby sprężyć się, aby nie przeciągać
tego za długo. Ja z zainteresowanymi zakładaniem Stowarzyszenia mogę
spotkać się jutro albo w czwartek w tym tygodniu (oczywiście wieczorem).

Pozdrawiam,
Wojtek Zając

Dnia 31.01.2014 18:25, wiadomość napisana przez Tomasz Jaskowski: