[PLPUG] Co dalej?

Rafał Korzeniewski korzeniewski w gmail.com
Pon, 29 Gru 2014, 20:41:13 CET

Chętnie się przyłączę. To ten sam system, który ogarnia już Filip Kłębczyk?

Co do innych zadań - być może ktoś jeszcze z obecnych/przyszłych członków
PLPUG chciałby się jeszcze włączyć w tworzenie napisów do kursów
prowadzonych przez Dominika Kozaczko? Myślę, że to zacna inicjatywa. Kilka
pierwszych odcinków kursu Django jest już zrobionych.. ale odcinków
przybywa, są też inne kursy..

Pozdrawiam
Rafał Korzeniewski