[PLPUG] OpenPKW - wsparcie inicjatywy

Jędrzej Nowak pigmej w gmail.com
Pon, 8 Gru 2014, 23:14:48 CET

Wiesz co, tu nawet nie chodzi o konkretne języki (to też jest kwestia do
ustalenia), frameworki, biblioteki, ekosystem.

To akurat najmniejszy problem przy tego rodzaju projekcie, wiele osób
tego nie rozumie a krzyczą / wytykają i robi się brzydko mówiąc "syf".

PR dla "mediów" jest na prawdę dobry. Cały problem jest za to z
zarządzaniem "dla technicznych". Lakoniczne komunikaty lub ich brak,
powoduje że ludzie zaczynają wymyślać swoje pomysły. (niby dobrze,
prawda?). Tylko, że to potem powoduje, że reszta się gubi i powstaje
zamęt (patrz dyskusja nt toola do zarządzania całością).

No ale nie będziemy tutaj wytykać palcami :)

--
Jędrzej Nowak

On Mon, Dec 8, 2014, at 23:07, Robert n wrote:
> Najpierw trzeba ustalić jaką bibliotekę użyć, frameworki i tego się
> trzymać, to i pomysłów będzie mniej.

że przykro że jak Wojtek).

Moim zdaniem w projekcie tym nie dzieje się niestety za dobrze, jest

1000 głosów, 100 000 pomysłów, 1 000 000 "zróbmy to tak". Brak

konkretnych komunikatów od / do "twórców idei". Z punktu zarządzania na

razie jest to porażka (tak wiem mocne słowa).

Rozmawiałem z kilkoma osobami i podzielają również zdanie Wojtka i moje.

--

Jędrzej Nowak